5 Bahan Semula Jadi Dalam Krim WD

Hye semua😘
.
Amboi meleret leret senyumanmu itu. Haa ni mesti tadi dah calit WD kan. Sebab tu mood lain macam je happy😊
.
.
Okeyh saiyanggg. Yang dah calit WD tu syukur Alhamdulillah. Semoga uolls mendapat banyak manfaat asbab CALIT CALIT WD. Aamiinn.
.
.

Sekarang ni Kak Dayah nak share sikit la antara KANDUNGAN BAHAN HEBAT yang ada dalam WD ni yang buatkan korang cantik berseri seri hari demi hari tu kan. Pengguna dan bakal pengguna WD harus tahu ni okeyh.✌🏻
.
.
1) Niacinamade
✔️Khasiatnya untuk memutihkan kulit secara alami. Ia juga menjaga kelembapan kulit serta mencegah kancer kulit.
.
2) Pueraria Mirifica
✔️Bahan ini sangat femes kat Thailand dan terkenal sbg herba yang boleh menganjalkan tekstur kulit yang kendur. Juga agen anti penuaan serta mampu menstabilkan hormon estrogen bagi wanita.
Sebab tu ramai pengguna WD awet muda😘
.
3) Glutathione
✔️Melambatkan proses penuaan. Ianya jugak mencerahkan kulit seluruh badan selain memberi kelembapan dan kesegaran pada kulit kita.
.
4) Arbutin
✔️Adalah agen antioksida dan memberi perlindungan kulit dari radikal bebas serta mengawal melanin dari berkembang yang mengakibatkan kulit kusan dan gelap. .
.
5) Paeonia ( Akar Tree Peony)
✔️Khasiatnya mengurangkan masalah jantung. Selain itu juga fungsinya menurunkan tekanan darah dan melancarkan perjalanan darah.
.
.
Hebat kan bahan yang ada dalam WD. Sebab tu la WD ni krim kecantikkan viral yang wanita pilih untuk berdamping. Ditambahkan menggunakan teknologi NANO. Semua sebok nak cantik dan mantop dengan WD. .
.
.
Berkenan dgn WD? Meh la pinang WD dgn kaktie sekarang sementara hantaran RM75 ja. Bila bila masa hantaran akan di naikkan ke harga asal RM95. Jadi lekaih whatsapp 0107721229.
Postage Kak Dayah belanja ✌🏻

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara Sapu Wd Krim

RIMAS DENGAN MASALAH JERAWAT?